x تبلیغات
آزمایش بارداری ابوعلی سینا با سیر

آزمایش بارداری ابوعلی سینا با سیر

چطور با سیر حاملگی را تشخیص بدهیم.

آزمایش بارداری ابوعلی سینا با سیر

ابوعلی سینا بزرگ ترین پزشک ایرانی بود که باعث شد علم پزشکی بسیار پیشرفت کند. بسیاری از افراد او را پدر علم پزشکی می دانند. روش های عالی او در درمان بیماری ها و... باعث شد تا امروزه بسیاری از روش های تشخیص و درمان حرفه ای تر شوند. او حتی نوآوری فراوان در ساخت وسایل پزشکی داشت. یکی از آزمایش های جالبی که این پزشک حاذق و به نام ایرانی در موردش صحبت کرده آزمایشی با سیر است که می تواند بارداری را در زنان تشخیص بدهد.

 

تست بارداری با سیر

 

1: ابتدا یک حبه سیر بردارید. بهتر است از سیر تازه استفاده نشود.

2: سیر را خوب پوست بکنید. نباید سیر زخمی شود. در صورت زخمی شدن و ایجاد خراش در سیر نمی توانید از آن برای آزمایش استفاده کنید.

3: سیر را در واژن قرار دهید. تا حدودی (فقط به اندازه ای که داخل شود) آن را در داخل واژن کنید.

4: اگر فردی که کنار شماست پس از 20 دقیقه بوی سیر را از دهان شما احساس کند یعنی باردار نیستید. در صورتی که بوی سیر از دهان احساس نشود یعنی بارداری تشخیص داده شده است.

5: در صورتی که احساس سوزش و درد در واژن دارید بلافاصله سیر را خارج کنید.

6: سیر را بیش از حد در واژن فرو نکنید. چرا که ممکن است خارج کردن آن سخت شود.

 

این روش حتی امروزه هم طرفدار دارد. و می توان گفت در بین آزمایش های خانگی یکی از معروف ترین ها هم هست. یک روش عالی که دقت آن بسیار است. گرچه پزشکان علم مدرن امروزی توصیه می کنند که از تستهای داروخانه ای مثل بی بی چک ها برای سنجش بارداری استفاده شود. این روش سال هاست که در خیلی از کشورها به عنوان یک روش کم هزینه و ساده خانگی برای تشخیص حاملگی به کار می رود. یک روش جالب که بسیاری از خانم ها در زمان قدیمی با آن حاملگی شان را تشخیص داده اند.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته گذشته : 48
بازدید ماه گذشته : 49
بازدید سال گذشته : 62
کل بازدید : 255