x تبلیغات
دلیل محبوبیت سیمهای گیتار برند آمریکایی داداریو

دلیل محبوبیت سیمهای گیتار برند آمریکایی داداریو

چرا برند داداریو این قدر مشهور است.

دلیل محبوبیت سیمهای گیتار برند آمریکایی داداریو

سیم یکی از لوازم و قطعات مهمی است که در بسیاری از سازها از جمله گیتار به کار می رود. سیمها از اصلی ترین موارد تاثیر گذار برای شنیدن یک صدای عالی و جذاب هستند. و هر نوازنده گیتاری می داند که استفاده از سیمهای حرفه ای چقدر می تواند در نوازندگی و شنیدن صدای خوب از سازش به او کمک نماید. در این مطلب می خواهیم در مورد سیم گیتار داداریو صحبت کنیم. سیمی که طبق آمار جهانی پر فروش ترین سیم برای ساز مطرح گیتار است. مواردی که در این سیمها به کار رفته آن ها را از بسیاری از برندهای دیگر واقعا متمایز می کند.

 

یک پکیج عالی از 6 سیم کامل

این برند در هر پکیج 6 سیم قرار داده است. سه سیم تریبل و سه سیم بیس که می تواند سیمهای گیتار را از بالا به پایین کامل نماید. هر کدام از این سیمها بهترین و جذاب ترین صدایی که باید را تولید می کنند. به همین خاطر در کنار هم قرار گرفتنشان می تواند لذت نوازندگی و لذت شنیدن یک صدای بی نظیر و خوش را از ساز گیتار شما ممکن نماید. دیگر نیازی نیست که هر سیم را به تنهایی و جداگانه خریداری کنید. برند Daddario فکر همه جایش را کرده است. کافی است یکی از محصولات پر طرفدار و یکی از این مجموعه ها را بخرید و از شنیدن صدای سازتان نهایت لذت را ببرید.

 

قابل استفاده برای نوازندگان سطح مبتدی تا حرفه ای

برخی از سیمها به گونه ای هستند که شنیدن صدای خوب از آن ها و یا نواختن درست و درآوردن صدای شفاف کمی مشکل است. اما برند داداریو توانسته سیمها و مجموعه هایی را طراحی کند که هر نوازنده ای از نواختن ساز با آن ها واقعا لذت می برد و شنوندگان نیز از شنیدن یک نوازندگی خوب لذت می برند. سطح مبتدی تا حرفه ای طرفدار این مجموعه های حرفه ای از شرکت داداریو هستند. البته این شرکت آمریکایی مجموعه هایی با تنشن هارد هم دارد. مجموعه هایی که برای نوازندگان حرفه ای تر و کسانی که اجراهای زنده انجام می دهند مناسب است.

 

مناسب سبک کلاسیک، پاپ و فلامنکو

شما ممکن از طرفداران سبک های کلاسیک یا پاپ باشید. و یا ممکن است در نوازندگی مهارت دارید و به سراغ فلامنکو رفته اید. داداریو برای هر کدام از شما برای هر سبکی که بخواهید سیمهای جذابی را تولید کرده است. مجموعه هایی که از نواختن ساز با آن ها واقعا لذت می برید و عاشق ساز خود خواهید شد. این مجموعه ها هر کدام با تنشن های نرم، مدیوم و یا هارد ساخته شده اند. برخی نیز به صورت اختصاصی برای فلامنکو طراحی شده اند و به اصطلاح فلامنکو تنشن هستند.

 

محصولاتی برای گیتار آکوستیک و یا الکتریک

اگر از نوازندگان گیتارهای آکوستیک و یا الکتریک هستید این برند آمریکایی برای شما نیز گزینه هایی بسیار عالی دارد. محصولاتی که به کمک آن ها صدایی بی نظیر را خواهید شنید. این محصولات در مدل های مختلف و با ویژگی های متنوع و مختلف طراحی و تولید شده اند. آن ها را می توانید از وب سایت های فروش آنلاین قطعات موسیقی و یا فروشگاه های سنتی بازار به راحتی تهیه کنید.

 

عمر مفید بالا و صدای روشن ماندگار

در مورد سیم های گیتار موضوع عمر مفید بسیار حائذ اهمیت است. مهم است که این سیم ها تا چه مدت با همین کیفیت اولیه می توانند برای شما کار کنند. برندهای مطرحی چون داداریو به این موضوع مهم بسیار دقت کرده اند و از متریالی استفاده کرده اند که سیم هایشان تا مدت ها سالم و خوش صدا باقی بماند. به همین خاطر داداریو تا این اندازه محبوب و پر طرفدار است. به دلیل رعایت کیفیت و دقت و طراحی های حساب شده ای که به نوازندگی بهتر و حرفه ای تر کمک می کند.

 

انتخاب بسیاری از نوازندگان و مورد تایید استادان

یکی از سیم هایی که نوازندگان هرگز در انتخاب آن تردید ندارند داداریوست. این سیمها صدایی شفاف و به اصطلاح روشن دارند. بسیاری از استادان گیتار این سیم های حرفه ای را به شاگردان خود پیشنهاد می دهند تا از همان شروع راه صدای خوب و روشنی از سازشان بشنوند. همچنین نوازندگان بسیاری هستند که همیشه از این سیم ها استفاده می کنند. سیم هایی که هر کدام ویژگی های خاصی دارند و هر کدام صدای زیبای خاص خودشان را تولید می کنند. ویژگی های خاص و متمایزی که داداریو در سیم هایش به کار برده است انتخاب را برای همگان سهل و آسان کرده است.

 

پر طرفدار ترین در کل دنیا

چندی پیش آماری از فروش سیمها و لوازم جانبی ساز گیتار منتشر شد و در آن محصولات برند آمریکایی داداریو در صدر فروش بودند. به خصوص سیمهای گیتار که فروشی نجومی داشتند. شاید جالب باشد که بدانید که داداریو در همه کشورهای جهان جزو انتخاب اول بیشتر نوازندگان ساز جهانی و پر طرفدار گیتار است. این سیم ها سال هاست که به عنوان بهترین و مورد اعتمادترین شناخته می شوند و هنوز برندهای دیگر فاصله زیادی با داداریو دارند.

 

داداریو را اصلی بخرید

در مورد سیم های مطرحی چون داداریو موضوع پیدا کردن نمونه های اصلی بسیار سخت است. اما باید بدانید که شرکت رسمی داداریو خود این سیم ها را به همراه یک کد یکبار مصرف عرضه می کند که با وارد کردن آن در سایت خود شرکت داداریو از اصلی بودنشان مطمئن می شوید. وب سایت اورجینال استرینگ این سیم های دوست داشتنی را با این کد اصالت به فروش می رساند. این مجموعه محصولاتش را با تضمین اصالت می فروشد و خیال شما را از بابت اصلی بودن محصولات راحت خواهد کرد.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته گذشته : 9
بازدید ماه گذشته : 58
بازدید سال گذشته : 71
کل بازدید : 264