x تبلیغات
آیا غذای خام برای سگ و گربه مناسب است؟

آیا غذای خام برای سگ و گربه مناسب است؟

چه مدل غذاهایی برای سگ و گربه مناسب است.

آیا غذای خام برای سگ و گربه مناسب است؟

اگر شما نیز به تازگی یک حیوان خانگی تهیه کردید و یا قصد مراقبت از سگ و یا گربه ای را در بیرون از منزل دارید شاید ندانید چه خوراکی به او بدهید. حیوانات به صورت ذاتی در طبیعت از غذای خام تغذیه می کنند. گربه ها پس از شکار پرنده ها آن ها را به صورت خام می خورند. اما این مورد را باید در نظر بگیرید که اگر شما به عنوان یک کمک کننده بخواهید به آن ها غذا بدهید بهتر است بهترین مدلش را بدهید. غذای پخته شده میکروب ندارد. حتما می دانید که گوشت خام می تواند باعث مشکلات گوارشی شود. در گوشت خام به خصوص گوشت قرمز باکتری های زیادی وجود دارد. باکتری هایی که می توانند حتی سبب مرگ حیوان شوند. شاید این موضوع خیلی زیاد در مورد حیوانات طبیعت در نظر گرفته نشده باشد. چرا که طبیعت است دیگر. همیشه همین بوده است. اما حال که حیوانات چون سگ ها نیز در خیابان ها و در کنار ما زندگی می کنند بهتر است با دادن غذای مناسب تر از آن ها بهتر مراقبت کنیم. زندگی در خیابان به خودی خود برای آن ها خطرناک است. خطر تصادف با ماشین و بسیاری از خطرات زندگی انسان ها به خودی خود زندگی آن ها را تهدید می کند. حال اگر در مورد غذا نیز اتفاق خوبی برای آن ها نیفتد به شدت در خطر خواهند بود.

بسیاری از دامپزشکان غذاهای آماده صنعتی را بهترین نوع خوراک برای حیوانات می دانند. غذای خشک رویال کنین یکی از قدیمی ترین و بهترین برندهای خارجی است. در این خوراکهای خشک تمامی آن چه حیوان نیاز دارد وجود دارد. پروتئین و ویتامین و هر آن چه سگ و گربه نیاز دارند در این غذاها در نظر گرفته شده است. این غذاها برای سگهای متفاوت در سنین مختلف وجود دارند. همچنین برای گربه ها در تمامی سنین و برای نژادهای مختف وجود دارند.

اگر این غذاها را نیز نمی خواهید تهیه کنید به سراغ غذاهای پخته شده بروید. فیله مرغ پخته شده به همراه هویج پخته شده غذای مناسب دیگری برای سگ و گربه است. توجه کنید که غذایی که برای حیوانات می پزید باید فاید ادویه جات و فاقد نمک باشد.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته گذشته : 9
بازدید ماه گذشته : 58
بازدید سال گذشته : 71
کل بازدید : 264