x تبلیغات
zarabanblog

zarabanblog

با میخک درد دندان را از بین ببرید

دندان درد یکی از بد ترین و سخت ترین درد هاست. گرچه همه درد ها سخت هستند. اما درد دندان چیز دیگری است. آن قدر سخت است که گویی امان را از انسان می گیرد. از هر دندان بی شمار اعصاب خارج شده و این اعصاب مستقیم به مغز می روند. به همین خاطر در زمانی که درد دندان داریم گویی مغزمان دارد منفجر می شود. درد دندان باعث سردرد و بی قراری می شود. البته که پس از این که دندان ما این چنین درد داشت حتما باید به یک دندان پزشک مراجعه کنیم تا مشکل را از بین ببرد و دندان ما را درمان نماید. اما به هر حال راه حلی که موقتا که به کمک آن بتوانیم درد را کاهش بدهیم به ما کمک زیادی می کند. در طب سنیت روش هایی برای درمان درد موضعی و بی حسی وجود دارد. روش هایی که در زمان قدیم از آن ها برای دردهای شدیدی چون دندان درد استفاده می شده است. 

برچسب‌ها: ,

کاربرد ماسکهای چندلایه به کرونا محدود نمی شود

خیلی از ما (مردم عادی که پزشک نیستیم) استفاده از ماسک را تنها در زمان ظهور ویروس کرونا تجربه کردیم. ماسکها قبل از این که کرونایی وجود داشته باشد برای ما کاربردی نداشتند. پس دلیلی نداشت که از آن ها استفاده کنیم. اما ماسکها تنها به کرونا محدود نمی شوند. قبل از این که کرونایی این چنین باشد استفاده می شدند. پس از رفتن کرونا نیز باز هم کاربرد دارند. اما در این مطلب می خواهیم کمی در مورد ماسکهایی صحبت کنیم که دارای لایه های زیادی بودند. یکی از معروف ترین هایشان ماسک سه بعدی است. ماسکهای با لایه های زیاد که در زمان استفاده به دهان هم نمی چسبیدند. این ماسکها یکی از تخصصی ترین ها هستند. این ماسکها خاص هستند و استفاده از آن ها نیز به شرایط خاص نیاز دارد. قطعا این محصولات پس از رفتن کرونا هم مهم هستند و باید باز هم تولید شوند. چرا که در شرایط به خصوصی باید از آن ها استفاده کنند. در ادامه به برخی از استفاده های خاص این ماسکها می پردازیم.

برچسب‌ها: ,

موهای آسیب دیده به مراقبت بیشتر نیاز دارند

موها به خاطر موارد متعددی ممکن است آسیب ببینند. معمولا کارهایی مثل رنگ کردن مو در فاصله های زمانی خیلی کم می تواند موها را ضعیف و به اصطلاح آسیب دیده کند. دکلره کردن و رنگ های روشن نیز به شدت باعث ضعیف شدن مو می شود. در نتیجه این کارها موها خیلی ضعیف می شوند. ایجاد موخره یا همان چند شاخه شدن مو که از پایین شروع می شود و به سمت بالا می آید یکی از نشانه های آسیب دیدن موها می باشد. که با چشم نیز قابل مشاهده است. از روی موارد دیگر نیز می توانیم بفهمیم که موها آسیب پیدا کرده اند. اگر موهای شما بیش تر از قبل گره می خورند و دیگر شانه نمی شوند یعنی بلایی بر سر آن ها آمده است. و یا اگر دیگر برق نمی زنند و تیره و کدر شده اند حالشان خوب نیست و باید فکری برایشان بکنیم. حال می خواهیم بگوییم اگر چنین موهایی داریم باید چه کار کنیم. چه طور می توانیم کاری برای موهای خود بکنیم. چطور حالشان را بهتر کنیم و آن ها را دوباره مثل قبل نماییم.

برچسب‌ها: ,

لامپهای مهتابی باعث لکه پوستی می شوند

سبک زندگی انسان امروزی بر روی سلامتی اش تاثیر زیادی گذاشته است. به طور مثال دیگر صبح زود از خواب بیدار می شویم و آخر شب می خوابیم. در طول روز مدام کارهای سخت و استرس آور می کنیم. بی خوابی به دلیل مشغله های شغلی بسیار شده است. خیلی از ما این قدر خستگی در تنمان مانده است که اگر فرصتی شود و به پارکی برویم هم دوست داریم در جایی بنشینیم. بی تحرکی آفت زندگی جدید است. آفتی که باعث پیری زودرس انسان شده است. آفتی که خیلی از بیماری ها را با خودش می آورد. حتی اضافه وزنی که خیلی زیاد شده است هم به دلیل همین بی تحرکی است. خیلی ها شغل پشت صندلی نشستن دارند. باید ساعت ها با کامپیوتر کار کنند بدون این که در این مدت حتی گردن خود را بچرخانند. دکوراسیون و همه چیز گویی می خواهد ظاهری زیبا داشته باشد. اما این زندگی از درون دارد روی ما اثرهای منفی داشته باشد. در خانه خیلی از ما لامپ های مهتابی و نورهای سفید ال ای دی وجود دارد. شاید جالب باشد بدانید که نور تابیده شده از این لامپ ها به شدت روی پوست ما اثر های منفی می گذارد. یکی از اثراتش ایجاد لکه های پوستی است. لکه هایی که به خصوص بر روی صورت خانم ها زیاد دیده می شود. لکه هایی که اگر به دادشان نرسیم پر رنگ تر و تیره تر هم می شوند.

برچسب‌ها: ,

محصولات لروکس دارای خواص آفتاب هستند

یکی از برندهای محصولات بهداشتی لروکس است. این برند محصولات خیلی خوبی دارد. محصولات لروکس تمامیز ویژه ای با سایر محصولات دارند. آن هم استفاده از خواص آفتاب است. بله تعجب نکنید لروکس از ویتامین های ضروری آفتاب استفاده کرده است. در واقع محصولاتی را عرضه کرده است که کسانی که حجاب دارند بتوانند با استفاده از آن ها از خواص نور خورشید برای پوست و مویشان بهره مند شوند. شامپوهای این شرکت بسیار معروف است. شامپوهایی که برای موهای پوشانده شده بسیار مناسب است. به همین خاطر است که این شامپوهای جالب در ایران بسیار شهرت پیدا کرده اند.

برچسب‌ها: ,

اصطلاح دندانهای حساس برای چه کسانی به کار می رود؟

ممکن است شنیده باشید که فلانی دندان هایش حساس است. یا فلان محصول و فلان خمیردندان برای دندانهای حساس مناسب است. این اصطلاح به نسبت جدید است و یا می توان گفت در زمان قدیم به این اندازه استفاده نمی شده است. می خواهیم بگوییم که این اصطلاح اصلا چه معنایی دارد. دندان های ما به دلایل مختلفی ممکن است حساس شوند. برخی از این موارد آسیب هایی است که به مینای دندان ها و یا جداره بیرونی دندان ها وارد می شوند. زمانی که این لایه بیرونی سوراخ و یا نازک شود دندان های ما به سرعت درد می گیرند. اگر در زمانی که غذای خیلی داغ می خورید دندانتان درد می گیرد ممکن است دچار آسیب در مینای دندان و یا آسیب های جدی بیشتری شده باشید. در این مورد می توان گفت که شما دندانهای حساسی دارید. البته که حساس بودن به این معناست که با کوچکترین شوک دمایی دندانها درد می گیرند. اگر این طور باشد باید بیشتر مراقب دندانهایمان باشیم.

برچسب‌ها: ,

ماسک پزشکی fast چه کاربردهایی دارد

یکی از ماسکهای تخصصی و درمانی پزشکی fast mask است. این ماسکها یکی از ماسکهای یکبار مصرف پزشکی هستند و برای فیلتراسیون ویروس ها و میکروب هایی که از طریق تنفس منجر به بیماری انسان می شوند استفاده می شود. این ماسکها کاربردهای زیادی دارند. پیش از کرونا هم بوده اند و استفاده می شده اند اما ویژگی هایی که در آن ها وجود دارد باعث شده است که برای پیش گیری از کرونا هم استفاده شوند. ماسکهایی که این روزها با نام ماسک سه بعدی در بازار خرید و فروش می شوند.

برچسب‌ها: ,

از بین بردن تیرگی های پوستی با استفاده از ویتامین سی

برای داشتن پوست و موی سالم باید یک رژیم غذایی خوب داشته باشیم. خوردن میوه ها و مواد غذایی مفید باعث می شود که بدنی سالم داشته باشیم. حتی داشتن پوست و مویی سالم و خوب بدون غذای درست و حسابی ممکن نیست. اگر سبزیجات نمی خورید و یا میوه در برنامه غذایی شما جایی ندارد انتظار نداشته باشید که پوستتان صاف و خوب باشد و یا موی خوب و پر پشت داشته باشید. 

برچسب‌ها: ,

با دستکش های لاتکس و ویژگی هایش بیشتر آشنا شوید

در این مطلب می خواهیم اطلاعات تقریبا کاملی را در مورد لاتکس که یکی از معروف ترین و پر استفاده ترین دستکش های پزشکی است در اختیار شما قرار دهیم. این دستکش در بین پزشکان و کارکنان مراکز درمانی مثل بیمارستان ها، درمانگاه ها و... بسیار پرمصرف و کاربردی است. دستکش با ویژگی هایی جالب که باعث شده به دستکشی بین المللی برای پزشکی تبدیل شود.

برچسب‌ها: ,

اگر می خواهید پوستی شفاف داشته باشید ویتامین سی بخورید

خیلی ها فکر می کنند فقط وقتی بیمار هستند باید ویتامین سی بخورند. از آن جایی که این ویتامین نقش خیلی مهمی در قوی تر کردن سیستم ایمنی بدن ما دارد در مواقعی که سرما می خوریم و کمی ناخوش احوال می شویم با تجویز پزشک ویتامین سی بیشری می خوریم. اما این ویتامین نقش خیلی بیشتری در سلامت بدن ما از سیستم داخلی گرفته تا پوست و موی ما دارد. خوردن به اندازه میوه های ویتامین سی دار به ما کمک می کند که حتی پوست و موی خوبی داشته باشیم.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته گذشته : 9
بازدید ماه گذشته : 58
بازدید سال گذشته : 71
کل بازدید : 264